Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΤΟΣ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ...


Δεν έχω προβεί σε καμία στήριξη, ούτε έχω συμφωνήσει οποιαδήποτε συνεργασία με συνδυασμό...

Σε σχέση με τη συνεχιζόμενη φημολογία τω τελευταίων ημερών για δήθεν στήριξη ή συμμετοχή μου σε Δημοτικούς ή Περιφερειακούς συνδυασμούς εν όψει των Αυτοδιοικητικών εκλογών του Νοεμβρίου, δηλώνω τα εξής :

Μέχρι σήμερα δεν έχω προβεί σε καμία στήριξη, ούτε έχω συμφωνήσει οποιαδήποτε συνεργασία με συνδυασμό ο οποίος, είτε έχει ήδη ανακοινωθεί, είτε είναι σε στάδιο συγκρότησης.

Με την ιδιότητα τόσο του Αντιπροέδρου της ΝΟΔΕ , όσο και αυτή του Αντιδημάρχου Λειβαθούς, γνωρίζω πολύ καλά ότι για να είναι επιτυχής μια εκλογική μάχη, απαιτείται ενότητα των δυνάμεων, συλλογικότητα και πολιτική ωριμότητα αυτών που ηγούνται της μάχης.

Με αυτές τις σκέψεις καλώ όλους όσους λειτουργούν στον κοινό πολιτικό χώρο που ανήκω , να υπερβούν το Εγώ τους και να προτάξουν το Εμείς. Το οφείλουν στα στελέχη, στα μέλη, στους οπαδούς και στους χιλιάδες ψηφοφόρους μας που έχουν επενδύσει τις ελπίδες τους στην παράταξή μας προκειμένου να ανακάμψει ο τόπος από τη κρίση και να ορθοποδήσει παρά και ενάντια στα αντικοινωνικά κυβερνητικά μέτρα και πολιτικές.
Η αναπτυξιακή πορεία του νησιού μας προϋποθέτει σύνθεση δυνάμεων, συνεργασία, νέες ιδέες , καινοτόμες πρωτοβουλίες σε όλα τα επίπεδα. Απαιτεί, ωριμότητα κορυφής που προτάσσει την πολιτική και την συλλογικότητα πάνω από τις προσωπικές στρατηγικές και προσδοκίες.

Σε αυτή την κατεύθυνση θα συμπορευτώ μαζί με δεκάδες άλλα στελέχη της ΝΔ, δίνοντας όλες μου τις δυνάμεις στη νικηφόρα έκβαση της εκλογικής μάχης των Αυτοδιοικητικών εκλογών . Θα ενώσω τις δυνάμεις μου με όλους όσους μας πιστεύουν και μας εμπιστεύονται, με όλους όσους προσδοκάνε ένα καλύτερο αύριο για την Κεφαλονιά και τους ανθρώπους της.

Στο «Εγώ» προτάσσουμε το «Εμείς», προτάσσουμε την Κεφαλονιά και τον τόπο.

Ανδρέας Μαρκαντωνάτος

Αντιπρόεδρος ΝΟΔΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.